Tuesday, March 16, 2010

Grille Keselamatan Jenis Wrought Iron



Keselamatan merupakan aspek yang paling penting yang perlu anda titik beratkan apabila mula berpidah masuk ke kediaman anda. Tidak kiralah samada anda menyewa atau membeli sendiri. Terdapat pelbagai pilihan grille yang terdapat di pasaran seperti stainless steel, wrought iron, aluminium  atau mild steel.
Di ruangan ini, kami akan menerangkan kepada anda serba sedikit tentang grille dari jenis wrought iron. Untuk mendapatkan tips dalam pemilihan grille dari jenis ini, sila klik di bahagian Tips & Panduan atau hubungi wakil jualan kami.
Wrought Iron biasanya disifatkan sebagai 'klasik, mewah,Vantage'. Kadar hayat lapisan catnya pula lebih lama jika dibandingkan dengan grill jenis mild steel kerana ia mempunyai 2 lapisan cat. Bagi Pintu pagar pula ia dilapisi dengan 3 lapisan cat iaitu 'lapisan clear' sebagai lapisan paling atas. Walaupun harga nya lebih tinggi dibandingkan dengan mild steel, ia mampu memberikan impak yang cukup berlainan bagi kediaman anda. Ia juga boleh melengkapi konsep kediaman seperi klasik, kontemperori atau moden. Terdapat pelbagai corak dan rekabentuk yang anda boleh pilih di kilang kami bagi memenuhi citarasa  dan gaya hidup anda. Berbincanglah dengan wakil jualan kami bagi mendapatkan pilihan yang tepat dengan budget dan pilihan anda.

No comments:

Post a Comment